RSS ایزوگام آذرگام تبریز تولیدکننده عایق رطوبتی
عایق رطوبتی ایزوگام آذرگام

ایزوگام آذرگام تبریز تولیدکننده عایق رطوبتی

آنچه در این مقاله می خوانید:

تنوع تولیدات ایزوگام از انواع مختلف در تعداد لایه ها و روکش ها می تواند متناسب با کاربردها و تقاضا برای مصرف آن با برندهای گوناگون در کشور بیابید.

یکی از مهمترین تولیدکنندگان ایزوگام در کشور که توانسته است از زمان آغاز فعالیت خود تا کنون مشتریان بسیاری را جهت فروش محصولات تولیدی خود جذب نماید کارخانه آذرگام بوده است. این برند تمامی محصولات تولیدی خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می نماید بنابراین انتخاب ایزوگام بر اساس کیفیت مطلوب از این برند برای تمامی خریداران امکان پذیر خواهد بود.

ایزوگام آذرگام تبریز تولیدکننده عایق رطوبتی

عایق رطوبتی ایزوگام آذرگام

فعالیت کارخانه ایزوگام آذرگام در تبریز موجب شده است که به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تولید ایزوگام در کشور به شمار آید. استفاده از قیر پالایشگاهی به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های تولید در این کارخانه محسوب می شود.

توجه به ارائه کیفیت می‌تواند خریداران را با انواع مختلف عایق های رطوبتی با ضخامت های مختلف روبرو سازد. عایق های رطوبتی با برخورداری از غیر حضوری به صورت مستقیم از کارخانه از طریق خرید آنلاین و سایت های فروش عرضه شده نرخ هایی بسیار شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت.

قیمت آذرگام تبریز

ایزوگام های تولید شده با برند آذرگام تبریز می تواند به عنوان محصولی با دوام و عمر بالای ۱۴ سال مورد استفاده خریداران قرار بگیرد. توجه به تنوع تولید ایزوگام از این کارخانه می تواند منجر به شکل گیری فروش گسترده در صنایع مختلف باشد.

قیمت های ارائه شده نسبت به هر رول ایزوگام بر اساس تعداد لایه های آن می باشد. ایزوگام های تک لایه و بدون روکش ارزان ترین نوع ایزوگام تولید شده با این برند می باشد. ایزوگام های فویلدار با ضخامت بالا یکی از ایده آل ترین تولیدات صورت گرفته در این مرکز می باشد که مورد توجه خریداران عمده واقع است.

برای مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش تماس حاصل نمایید
برچسب ها :