RSS پخش ایزوگام های طرح دار کارخانه ارومیه
تولید اولین ایزوگام طرح دار در ایران

پخش ایزوگام های طرح دار کارخانه ارومیه

آنچه در این مقاله می خوانید:

یکی از بهترین انواع تولیدات کارخانه ارومیه، عایق های رطوبتی طرح دار می باشد. ایزوگام هایی که با انواع طرح و رنگ های پرفروش در بازار عرضه می شوند دارای کیفیت مطلوب تولید شده از کارخانه ارومیه می باشند.

کارخانه ارومیه یکی از فعالان عرصه تولید ایزوگام در کشور می باشد که به واسطه کیفیت مطلوب و قیمت مناسب محصولات خود توانسته جزء برترین تولیدکنندگان در کشور باشند.

ایزوگام های طرح دار با استفاده از لایه فویل طرح دار و رنگی توانسته اند کیفیت ایزوگام های طرح دار ایرانی را تا حد مناسبی ارتقاء دهند. کارخانه ایزوگام ارومیه با داشتن تجهیزات پیشرفته در تولید انواع ایزوگام توانسته است کیفیت محصولات خود را جهت جلب رضایت مشتری بهبود دهد.

پخش ایزوگام های طرح دار کارخانه ارومیه

پخش ایزوگام طرح دار

با توجه به اینکه اطلاعات کافی در خصوص استفاده از ایزوگام های طرح دار برای مشتریان به خوبی بیان نشده است، عده کثیری نسبت به استفاده از آن آگاهی ندارند و یا اینکه عمر مفید کارکرد ایزوگام های طرح دار را بسیار کم می دانند. حال اینکه ایزوگام های طرح دار با داشتن کیفیت بسیار مناسب می توانند علاوه بر زیباسازی منظر و چشم نواز بودن با کیفیت عالی از بنای شما در برابر نم و باران حفاظت می نمایند.

پخش عمده ایزوگام های طرح دار توسط شرکت هوبر در همه نقاط شهری و روستایی کشور امکان پذیر می باشد. قیمت عمده از درب کارخانه سبب شده است مشتریان زیادی برای خرید عمده آن از طریق شرکت هوبر اقدام نمایند.

هوبر به عنوان نماینده پخش ایزوگام به صورت مستقیم از کارخانه، مورد اعتماد بسیاری از شرکت های ساختمان سازی و پیمانکاران قرار دارد. با برقراری تماس می توانید از قیمت روز انواع ایزوگام های طرح دار اطلاع بیابید.

تماس ایزوگام هوبر

برای مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش تماس حاصل نمایید